Antreprenorii români adaugă fără doar şi poate în reţele lor de succes şi “ingredientul special” – prezenţa online. Dacă nu cu mult timp în urmă, însăşi cuvântul internet era total străin de cei mai mulţi dintre noi, astăzi în era nanotehnologiei şi globalizării , antreprenorii români de la mic la mare au ajuns să înţeleagă importanta prezenţei în mediul virtual. De la anunţul în ziarul local şi linia de telefon fix, astăzi mediul antreprenorial român asaltează internetul. Găsim orice şi putem face orice online. De la plata unei facturi sau rezervarea unui zbor până la achiziţia unui televizor, de exemplu, astăzi toate companiile care vor să fie “în faţă” ni se prezintă şi în spaţiul virtual. Prezenţa cu pricina devenind în multe cazuri principala piaţă de desfacere a serviciilor sau produselor lor. La oraş sau la sat, la munte sau la mare, nu mai contează unde se află sediul, important e să fii online. Ideea de business nu poate fi concepută astăzi fără a lua în calcul internetul.